tiistai 30. tammikuuta 2018

Suunnitelmia keväälle

Meille ei oikeastaan kuulu mitään tavallista kummoisempaa. Olen ollut nyt viimeisen parin viikon ajan aika kiireinen, niin ei olla Aadankaan kanssa juuri tehty muuta kuin lenkkeilty ja tsillailtu. Hyvää tekee koirallekin ottaa välillä vähän rennommin, ettei vaan pääse tottumaan liian aktiiviseen elämään. :)


Ettei meidän arki kuitenkaan menisi liian rennoksi ja löysäksi, olen jo vähän katsellut ja järjestellyt keväälle paljon koiramaista tekemistä. Aloitan 12.2. Sporttirakin 10 viikkoa kestävän tokon alo/avo nettivalmennuksen. Haaveenani ja tavoitteenani olisi päästä vihdoinkin käymään tokokokeessa. Eli mikäli kurssi tuottaa toivottua tulosta, saattaa hyvinkin olla, että käydään viimeistään kesällä kokeilemassa. :)

Ilmoittauduin tänään rally-tokon 11.2. järjestettäviin kisanomaisiin treeneihin. Nämä treenit tulevat kertomaan minulle ilmoittaudunko maaliskuun (3.3.) rally-tokokisoihin.

Lisäksi kiikarissa on maalis-huhtikuussa mahdollisesti parit koiranäyttelyt, joita varten pitäisi taas vähitellen ruveta treenaamaan.

Tekemistä siis kyllä riittää!

Ainiin ja vielä. Saanko esitellä uuden treeniapulaiseni:

Tadaa!
Sattumalta työkaverini kertoi minulle saaneensa lehtitilauksen yhteydessä bluetooth-kaiuttimen, jolle hänellä ei ole mitään käyttöä. Minä taas olen pitkään suunnitellut mokoman ostoa, koska tuo on ihan loistava apuväline treeneihin. Nyt sainkin semmoisen ilmaiseksi. Sattuipa tuuri! Nyt voin lisätä treeneihin ekstrahaastavuutta laittamalla esim. koiran haukuntaa tai ihmisten ääniä soimaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti